Katalogové číslo: 902 Kategorie:

Mašek Vojtěch, Mgr., PhD.

Narozen 15.3.1974 v Náchodě. V letech 1988–91 byl studentem Jiráskova gymnázia v Náchodě, 1992–97 studoval Pedagogickou fakultu UK v Praze. 1998–2003 doktorand filozofie výchovy na Pedagog. fak. UK v Praze. Od r. 2001 je členem Philosophy of Education Society of Great Britain. V r. 1997 absolvoval stáž pro učitele angl. jazyka University of Wales, 1998 Aberystwyth, 2001–02 šestiměsíční doktorandské studium na Institute of Education, University of London v rámci programu EU Sokrates-Erasmus a r. 2004 stáž v orgánech Evropské lidové strany v Evrop. parlamentu.

Publikoval: Sokrates a dilema filosofa-vychovatele (Sborník PedF 1997), pojetí demokracie v díle Alexise de Tocqueville (Prométeus, časopis Ústavu humanitních studií Univerzity Hradec Králové, Sokratova ironie jako výchovná síla (1998), Dvojí pojetí veřejnosti v současné politické filozofii (2005 Sborník Pedagogické fakulty UK v Praze), překlad článku: Calvina O Schraga: Úkol filozofie v novém tisíciletí.

Je členem ČKA v Náchodě, je zakladatelem a hlavním zástupcem občanského sdružení Fórum politického vzdělávání v Praze 1, které se zaměřuje na zvýšení kvality veřejného mínění a společného rozvažování občanů o záležitostech demokratické politiky.

Jeho hlavním koníčkem je hudba – zpěv 4 roky ve sboru gymnázia v Náchodě, nyní v kostele Nejsvětějšího Salvátora v Praze, 5 let vedení rytmické hudební skupiny v kostele sv. Michaela v Náchodě.

Další informace

Délka pořadu

Ročník

Účinkující

Velikost audionahrávky 39 MiB

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Co učit ve škole? Spory o koncepci výchovy v demokracii“