Katalogové číslo: 1131 Kategorie: Štítek:

Bárta Marek

Bez podrobností.

Böhm Václav, ThMgr.

Studium na Husově čsl. bohoslovecké fakultě v Praze, farář CČSH v Novém Městě nad Metují.

Hábl Jan, doc. PhDr., Ph.D.

PhDr. Jan Hábl, Ph.D., je pedagog, komeniolog a farář Církve bratrské. Po studiích filozofie výchovy při University of Wales působil na Univerzitě v Hradci Králové. V současné době přednáší v oborech na rozhraní pedagogiky, antropologie, etiky a historie vzdělávání na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. K jeho publikacím patří monografie Ultimate Human Goals in Comenius and Modern Pedagogy (2011), Lekce z lidskosti v životě a díle Jana Amose Komenského (2011). Je též autorem mnoha drobnějších studií, například Teaching Essentials through Parables (2007), Etika výchovná a nevýchovná, Otázky pedagogické prevence sociálně nežádoucích jevů (2010), Vzdělání mravné a nemravné či Vztah poznání a ctnosti v Komenského pedagogice (2011).

Janouch Vladimír, P. Mgr.

Bez podrobností.

Ryšavá-Oubrechtová Erika

Bez podrobností.

Vacek Václav, P. Mgr.

Václav VACEK (1946, Dolní Čermná) je emeritní farář v Letohradě. Jeho otec byl politický vězeň nacistického i komunistického režimu. Vyučil se nástrojařem. Po maturitě začal při zaměstnání studovat strojní fakultu ČVUT. Posléze studoval na CMBF v Litoměřicích. Na kněze byl vysvěcen v roce 1975, poté působil ve farnostech královéhradecké diecéze. Před rokem 1989 byl součástí církevního disentu, podílel se v něm na vydávání samizdatu, byl členem sboru poradců kardinála Františka Tomáška. Velký význam ve svém životě přikládá setkáním s osobnostmi podzemní církve, mezi které patřili Josef Zvěřina, Oto Mádr, Jiří Reinsberg, Jan Rybář. V letech 1990–2019 byl farářem v Letohradě. Na konci července 2019 odešel na vlastní žádost do výslužby. Je členem kněžské a pastorační rady Královéhradecké diecéze.

Další informace

Délka pořadu

Ročník

Účinkující

, , , , ,

Velikost audionahrávky 70 MiB

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Kážeme Krista ukřižovaného – hrůza, nebo naděje?“